Zese Emzirmeyi bıraktım 2 yaşında bebeğim ve sinirli tahammülsüz biri oldum hem çocuk hem bazen eşimden dolayı pasiflora falan işe yarar mı ne önerirsiniz direk ilaç kullanmayı pek istemiyorum daha doğal şeylerle çözsem iyi olacak
[silindi] Zese Pasiflora hiç denemedim ama adını çok duydum, pasifloralı bitki çayıda görmüştüm sanki a101’de
3oglanannesi Zese doktor bilgisi olmadan emzirirken ilaç almayın parol ve minoset dışında.bebege çok zararı olur sakin..bitki cayinida 2 bardaktan fazla içmeyin.papatya ve melisa çok etkili
3oglanannesi Zese emziriyorum diye okumuşum kusura bakmayın.siz yinede en azından sağlık ocağı yada norolojiden alin