Balim12
1 yaşında aynı şekilde yataktan düşmüştü.
Hemde kafa üstü düştü. Nasıl oldu anlamadım bide bizim yatak oldukça yüksek.
Oyun oynuyorduk, dur kızım şu perdeyi kapatayım dedim arkamı dönmemle yatağın ortasından kafa üstü yere zıpladı. Ben tutayım derken yetişemedim gözümün önünde kafasının üstüne düştü. Onunla beraber hemen ağlamaya başladım.
Doktorunu aradım gözlemle dedi düştüğü yükseklik 70 cm geçmediği sürece sıkıntı yok dedi.
2 saat uyutmadım gözlemledim. Kusma vs. Hiç birşey olmadı ve inanır mısın kafası şişip morarmadı bile , yani ben düşsem kafam yarılırdı o derece.
Onları melekler koruyor merak etme gözlemle bence en ufak bir değişiklik gördüğün an hastaneye git