
Kızlar 1 eylülde spirali çıkartmıştım 3 Eylül gibi kanama oldu normalde regl dönemim çok düzensizdi normalde regl olmam gerekiyordu çok fazla kasık ağrım olunca kalktım ovulasyon testi yaptın böyle çıktı bu yumurtlama olabilir mi yani regl olamam gerekirken yumurtlama bunu yaşayan var mı?