Cly01 Bu kararsızlık beni öldürecek artk bu ay alıyorum 🤣🤣 kararsizligim sadcee iphone 15mi s25 mi Bir öneride bulunun 🙏🏻
cokbilmismom Cly01 iPhone 16 pro kullanıyorum çok memnunum bundan öncede 11 kullandım oda iyiydi. İPhone’dan önce Samsung huwai falan kullandım hiç biri bir iPhone etmez benim fikrim bu yönde
user92642835096 Cly01 iPhone 15 kullanıyorum memnun musunuz diye sorarsanız kamera konusunda memnun değilim 🤷♀️
esrarengiz1i Cly01 iphone 15 Pro max kullanıyorum çok memnunum ama pil seviyesi düştü 87 oldu bende de takıntı 85in altına düşünce kullanmak istemiyorum belki 16 alırım ilerleyen günlerde
O1Anne Cly01 ıphone aldığıma pişmanım şarjı çabuk bitiyor ısınıyor sürümü eskiyor şimdiki aklım olsaydı kesinlikle s25 alırdım
nurten1411 Cly01 bir telefoncu eşi olarak ıphone 13 promax kullanıyorum telefonumdan o kadar memnunum ki eşim değiştirelim diyor ama ben değiştirmiyorum 😁