UrbanMom 2 ve ustu annelere sorayım bildiğiniz ve tutan batıl inanç oldu mu şu şöyleydi gerçekten bu cinsiyet oldu dediğiniz 😂 bir gün bir çılgınlık yapıp doğurursam bileyim.
Sermec27 ayisit aşağı doğru olursa arkası erkek yukarı doğru olursa kızdı dimi benim büyük oğlumun saç çizgisi aşağı doğruydu arkası erkek oldu
ayisit Sermec27 evet tam orta kısmı aşağı doğru çıkıntı olursa erkek, düz olursa kız. Çevremdeki herkese baktım kendim de dahil kardeşi olanlara, arkadaşlarıma, eşime, dostuma bir tane bile yanılan olmadı 😂
UrbanMom ayisit kızım olsa ikinci erkek olsun isterdim iki cinsiyetin anneligini tatmak icin ama bu bünye bir daha erkek çocuk yaramazlığı kaldırmaz 😂
UrbanMom Aintyourmama belki bir ihtimal iste burada toplayım bilgiyi eğer hepsi erkeğe işaret ediyorsa kocamı odaya kilitlerim 😂
UrbanMom ayisit şimdikiler tek çocukta tovbe ettiriyor ikinciyi doğurmaya cesaret edeni tebrik ederim 😂