[silindi] Size sınavda başarılar! 😊
Sorunuzu şöyle yanıtlayayım, çocuğum daha 3 aylık ama ona ingilisce “öğretiyorum”. Öğretiyorum derken tabi ki, eğitimim sistemindeki gibi değil ) öğrenme anne karnındayken başlar, mesela, siz türkçeyi öğrendiniz mi? Hayır, bu doğal şekilde oluştu. Çünki siz bu dili çevrede, her yerde duyuyordunuz ve beyin bunu normal algılamağa başlıyor. Yabancılık çekmiyor. En iyisi doğal süreçdeki gibi duyarak beynin kendi kendine öğrenmesi. Bebeğinize destek olmanız çok güzel, biraz duraksaması da normal, daha küçücük. Ama şu zaman diliminde, özellikle de aksan için, ingilisce çocuk şarkıları dinletin, onlar akılda kolayca kalır. Masallar da okuya ve ya dinlete bilirsiniz. Siz de akıcı konuşmak için sesli okuyun, bolca ingilisce podcast dinleyin. Bbc learning english böyle bi site ve app var. Onu kullana bilirsiniz, her seviyyeye uygun, güzel konular mevcut.