newwmommy hiç korkmayın bende çok korkmuştum korktuğum gibi olmadı. Aşıdan önce duş aldırın sonrasında yasak sanırım 2-3 gündü. Ateş düşürücü aşı öncesi vermeyin aşının etkisi düşüyormuş ebemiz öyle demişti. 38 e kadar normal eğer 38 den aşağı düşmezse ateş ateş düşürücü verin düşmezse acile gidin demişti. İsterseniz fitilde veriyorlar o daha etkili sanırım. Bizde biraz halsizlik ve huysuzluk yapmıştı ateş vs olmadı. Birde ateşi çıkmasın diye ben zıbınla durdurmuştum gün içerisinde tabii yaz mevsimiydi o zaman. Sizde ince giydirirsiniz biraz inşallah ateşsiz atlatırsınız ☺️