Bende kullandım günde 2 defa, 22.haftamda geçen yıl kurban bayramının ilk günüydü eşim evde yoktu akşam üstü kasıklarımdan vajinama vuran sancıyla başladı herşey, geçmesini bekledim baktık geçmiyor hastaneye gittik. Rahim kısalığı var dediler yatışımı yaptılar, 20 gün yattım hastanede sonra hamileliğim boyunca progestan fitil kullandım, 2 haftada bir kontrolüm vardı 29. Haftamda bu defa bel ağrısıyla gittim yine kısalma vardı hatta iki yatışımda da çok ciddi boyuttaydı her an doğum yapabilirsin demişlerdi. Ben salya sümük hamileliğim boyunca ağladım. 39+4 de bukadar riske rağmen doğum yaptım bu defada suyum azalmış ama oğlum gelmek bilmedi iyikide gelmemiş canım oğlum belki gelseydi erken doğum olacaktı yaşama riski ilk yatışımda çok düşüktü. Sezeryana aldılar, oğlum daha 5 günlükken bi gece sarılıktan şüphelendim acile gittim sarılıkdan şüphelenmiyoruz ama garanti olsun dediler kan aldılar orda oğlumun troit hastası olduğunu öğrendim. Tükürük bezi yok ultrasonda göremediler Allah yüzüme baktıda erken öğrendik çok önemliymiş çünkü beyinde gelişim konusunda kalıcı hasar kalabilirmiş çok şükür öyle bişey olmadı hatta gelişimi önde bile diyebilirim şuan 1 yaşında, 3 yaşına geldiğinde ilaçlı tomografide tekrar bakılacak varmı yokmu diye doğduğundan beri ilaç kullanıyor eğer yoksa ömür boyu kullanacak. Tabi neyden oldu, ney sebep oldu yanşış bişeymi yaptılar ilaçlarmı etkiledi başka şeydenmi diye yedim bitirdim kendimi. Kendimi suçladım hep, Allahtan geldi şükürler olsun ki tedavisi var. Dua edin bana olurmu oğlum iyileşsin ilacı bıraksın 🙏🙏