prp2727 bazen sallayarak bazen desteksiz bazen emziğini verip odadan çıkıyorum kendi kendine uyuyor . Kendisi nasıl isterse. Hiç kural koymadim ben o an neyi istiyorsa öyle uyutuyorum. Önce pis pis yapiyorum olmazsa kucağıma alıyorum baktım o da olmuyor en son sallıyorum ve uykuya dönüyor. Genelde ağlayarak uyanıyor beni görünce gülüyor ama ben hiç tepki vermiyorum ve doğduğundan beri böyle ilerliyoruz şu an uyuması gerektiğinin farkında ve cok yormuyor.