savaru Kızlar 5+3 haftalık gebelikte karın ağrıması normal mi ilk gebeliğimde böyle bişey yaşamadım o yüzden biraz endişelendim ani kalkınca sol tarafa anlık böyle batma gibi oldu ağrı gidip geliyor araştırdığımda yerleşme ağrısı olabilir ve düşük gibi okuyunca korktum açıksası kanama vs olmazsa normalmiş ve aşırı şiddetli ağrı olmazsa yaşayan varmı
3kedili2bebekli savaru yorgun olduğunuz günlerde ağrınız olabilir dinlenince gecer benim nerdeyse her gün ağrım var ama şiddetli olmayacak günlük hayatınızı devam ettirebilir olmalısınız bir de dinlenince gecmeli
Tatlican savaru Bu gülüş kendime. Hahahah ben devamlı acile gidiyordum karnım ağrıyor diye . Kanama varmı diyorlardı yok diyordum. Eve gönderiyordu. Ben ay hiç güzel bakmıyorlar diyordum 😀Meğerse karnım genişlediği için oluyormuş😄
atanamayansokrates Merhaba, karın ağrınız geçti mi? Bende 5 haftalık gebeyim, karın ağrım ve ishalim var 3-4 gundur. Acile gittim, hersey yolunda sıkıntı yok dediler ama emin olamıyorum