Kızlar bahsetmistim. Bebeğim 11 aylık yururken koli tasiyordum biraz hızlı altımda görmedim sert degdim kafasını duvarın sivri yerine vurdu. Hemen hastaneye gittik tomografi çekildi temiz şükür. 2 hafta olacak neredeyse hafif alnının orası mor ve küçücük nohut kadar elime şişlik değiyor dışardan bakınca bişey yok sadece az mor. Normal mi geçmezse 1 hafta sonra falan tekrar götüreceğim.. panik yapıyorum hareketleri vs bir sorun yok ama bunca zamana kadar geçmesi gerekmez miydi.