prensesanesi01 Merhaba kızlar aranızda bu yatağı kullanan var mı almak üzereyim doğru karar vermiş olabilirmiyim
prensesanesi01 prensesanesi01 annemlerde kullanmak için kraft Almıştık aşşırı naylonsu bir yapısı var bunu evde bebiş için alacağım
suheyla92 prensesanesi01 park yatak en doğru tercih bence 1 1bucuk sene sonra kaldırılacak yatak icin karyola cok gereksiz. Marka onemli degil ben elele madre almistim bu da eminim guzeldir. Ama soyleyeyim o ustundeki müzik ve alt degistirme ünitesi hic kullanilmiyor onlar icin ekstra ucret odemeyin sadesini alabilirsiniz ben de boyle aldim bir kez bile kullanamadim
dilberplbyk prensesanesi01 uzun araştırmalar yapmıştık bu konuda bir satıcı hiç birinin farkının olmadığını sadece markanın isminden fiyat farkı çıktığını söylemişti ha bide dönence ve alt değiştirme matı kullanışlı değil yani hareketlenince kullanamazsın dönencede 2 aydan sonra dikkat dağıtıyor
bebegim23 prensesanesi01 kanz withme 2 almistik oglum şuan 1.5 yasinda sorunsuz kullaniyorum tavsiye ederim
prensesanesi01 suheyla92 sezeryanla doğum yapacağım kızımda sürekli yatak odasında açmak zorunda kalıyordum daha rahat oluyordu o yüz alt açma ünitesi kullanılır diye. Düşünmüştüm
prensesanesi01 dilberplbyk dönence değil ama alt açma ünitesi kullanılır ya çünkü ilk çocuğumu sürekli yatak odasında açıyordum yatak yüksek diye o yüzden kullanırım diye düşünüyorum 😁
bidebayilistersenferiya prensesanesi01 aldınız mı bilmiyorum ama hiç güzel değil 10 aylık oğlum bir kere anne yani olmuyor ikinci kere de haşır husur her yeri naylon
prensesanesi01 bidebayilistersenferiya henüz almadım ama anne yanı olmasını ben tercih etmiyorum ya çocuk kucakta uyumaya alışır daha sonra oda ayırması zor olur diye naylon ses beni biraz korkuttu açıkçası teşekkürler
-Kuzika- prensesanesi01 bende prego atalanta kullanıyorum 2. Senemiz bebekken harika sallanması falan çok güzel ama bebek kilo aldıkça ağırlaştıkça gıcırdamaya başladı demirleri
bidebayilistersenferiya -Kuzika- aynen kesinlikle 9 kilo sonrasında sallanan bebekler ne olacak mesela gece hasirti ve gıcırtı sesi beni deli ediyor
nnoktaa prensesanesi01 bu markayı bilmiyorum ama size kesinlikle elele madre tavsiye ederim. Aynı dönem doğum yaptığım çoğu arkadaşla elele madre aldık hepimiz memnunuz. Özellikle yan tarafını indirip anne yanı yapabilmek çok büyük avantaj.
-Kuzika- bidebayilistersenferiya evet o yüzden ben e bebekte sallanan beşik var çokta uygun fiyatlıydı onu almadığıma pişman oldum. İlk aylarda çok rahat ama kilo aldıkça gacur gucur ses deli ediyor. Oğlum gece uyanıyor mesela sallayacağım gıcırtı yüzünden uyanıyor hemen o gecenin sessizliğinde komşuya bile ses gidiyordur
bestber Bende bu modeli kullanıyorum ama evet maalesef bi süre kullanımdan sonra demirleri cok gıcırdıyor ilk baslarda yattıgım yerden sallarken suan sallayamıyorum cünkü cok gıcırdıyo 😔