bsrt Kızlar doğum yapalı 15 gün oldu doktorum kontrole çağırdı merak ettiğim bir konu var muayeneyi alttan mı bakar karından mı size sezeryan doğum oldu
suheyla92 bsrt sezeryan dogum yaptim alttan bakmadi karindan ultrasonla bakti ve dikislerin durumunu kontrol etti
Bebegimm1 bsrt karnınıza bakıcak rahminizin durumuna sonra dikişlerinize bakar 2 doğum yaptım alttan bakmadı hiç birine
asslan_ bsrt sezeryan doğum yaptım alttan değil normal ultrasonla baktı dikislerimi kontrol etti o kadar
bsrt suheyla92 inşallah benimde öyle olur alttan muayeneden korkuyorum çünkü ne zaman yapıldı peki kontrol sizin
suheyla92 bsrt hatirlamiyorum tam ama 10 gun sonra falandi sanirim. Korkmayin ama korkacak bisey degil korkuyorum diye smear testini falan geciktirmeyin mesela.