Hanımlar daha 3 ay kadar var ama ben erkenden bütün herseyi ayarlamak istiyorum ve ilk yaşını güzel anı kalması adına güzel kutlamak istiyorum oğluma da öyle yapmıştım 25 kişi falan olacak, fikirlerinize önerilerinize açığım, elbise konsept masa hersey lütfenn fotoğraf da atabilirsiniz 🥰🙏