gamzedzn Kızlar bebeğim 13 aylık 2 kez adet oldum 3. Adetim 5 gündür gecikiyor test yaptım negatif çıktı emziriyorum da acaba düzensiz mi hala yoksa testte çıkardı dimi
asel0404 gamzedzn benimde 15 aylık kızım . 1 yaşına girince adet oldum 3 defa düzenli oldum bu ay gecikmem oldu 2 gün . Ama prezervatifle korunuyoruz . Sen korunmuyor muydun