Hilal9797 bende arkdsıma acmıstım aslında hakaretten baya agır kelımeler ettı ve ben tek cumle yazmadım yanı neredeyse her yerden engellemıstım bu seger baska numaralardan yazmaya baskadı sevgılısıyle haber yollamaya calıstı gskan bende gozu korksun dıye savcıluga sıkayet ettım sonrasında uzlastırma kararı cıktı benım amacım korkmasıydı essek gıbı kapıma gelıp yalvararark ozur dıledı oda bana yetmıstı zateb cunku kendısı asla ozur dıleyen bırı degıldı sonrasında dosya kapandı zaten ama sıcılıne ısleyecegını zannetmıyorum cunku hapıs yok gorulen mahkeme yok