2 ay 28 günlük oğlum var ilk bebeğim 1 buçuk aylıkken sütüm kesildi ve biberon ile mama vermeye başladım 3 gündür biberon ve mama reddi yapıyor uyanıkken asla içmek istemiyor doktora gittik herhangi fizyolojik bir problemi yok ara ara bebekler meme veya mama reddi yapabilir sabret dedi ama açlığa tahammülü yok çığlık atarak uyanıyor ve uykuya dalarken de hep mama yiyerek dalardı şimdi uyutup vermeye çalışıyorum ama uyuyana kadar çıldırıyor ağlıyor mosmor oluyor lütfen yardım edin başına gelen var mı bütün mama denemelerimiz sonucunda SMA içmeye başladı acaba yine mamayı değiştirsem hep aynı biberonu kullanıyorum çok üzülüyorum nasıl aşabilirim yardımınızı istiyorum?