selviufler Selam kızlar bebeğim 9 aylık Aydan itibaren her gece saat başı uyanıyor memeye geliyor bazen yarım saate bir bazen 15 dakika bir değişiyor ama şehir dışında tek yaşıyorum eşim yoğun çalışıyor sabahdan akşama bebeğin bütün sorumluluğu bende artık uykusuzluktan gözlerim sızlıyor cumartesi geçesimden bu yana gecesi toplam 3-4 saatlik bölük bölük uykunun üzeniyim şuan araştırdım baybay night diye bir takviye var pronight olarak da geçiyor kullanan laf memnun aranızda kullanan var mı
3kedili2bebekli selviufler çocuğunuza alkol icirmekle aynı şey zararlı çocuğu mayistiran ciddi yan etkileri olan bitkisel diye satılan ama tamamen uyku ilacı olan bir şey burda bir anne kullanıp hastanelik olmuş hatta
yagmur35yy selviufler onun yerine başka bi ürün kullan ama bebisin daha küçük benim kızım 23 aylık uykusuzum eşim yoğun calisyo gene vermiyorum formlara bakarsanız birinin çocuğu hastanelik olmuştu benimde çevremde kullan cocuklar köpek gibi oluyodu
gunesnefesinannesi Ben 2 haftadır kullanıyorum bay bay nightı ilk 1 hafta cok iyidi sonra yine aynı olmaya başladı doktora yazdım sürekli kullanımda etkisi azalabilir ara sıra verelim dedi
selviufler 3kedili2bebekli bana biri tavsiye burda kullanan var mı diye merak ettim teşekkür ederim fikriniz için
feync Ne kadar zararlı oldugunu forumda devamlı konuşmalarına rağmen hala küçücük bebeğe vermeye calısıyorsanız size de helal olsun👏
selviufler feync foruma girip okusam görsem s feync forum da görmüş olsam biri zararlı olduğunu söylese yazmazdım zaten bilmediğim için sorup öğrenmek istedim bebeğimi benden daha iyi düşünemezsiniz hanımefendi
selviufler yagmur35yy herkes forum da bunu konuşmuş sanırım ben hiç görmedim o yüzden sordum benim eşimde yoğun çalışıyor şehir dışında tekim geceleri yarım saate bir 10 dakika da bir uyanıyor sürekli aç olmadığına eminim sadece alışkanlıktan kalkıyor biliyorum neyse artık 1 yaşından sonra düzelir diye umud ediyorum
feync selviufler verdiğiniz cevaplardan cokta onemsemediğiniz belli. Ayrıca okumamıs araştırmamış şekilde vermek ne kadar doğru peki?
yagmur35yy selviufler anlıyorum zor oluyo ama uyku düzene giriyor arada gene bozuluyo buyume atagi oldugu icin bebisleri bi ani tutmuyo baya konu oldu hala bazı insanlar yazdigimizda laf yiyoz anlayışınız için tesekuler bu arada
selviufler feync Anneliğimi sorgulamak ne sana ne başkasına düşer ister veririm ister vermem seni ilgilendirmez