Hilal9797 inanın çok üzüldüm benzer olayı yaşadığımız için çok berbat bir olay öncesinde hiç böyle bir şeyden haberi olmayan yaşamamış insan bilmiyor biz de çok gergin bir dönemden geçmiştik size tavsiyem laf taşıyanlara karşı dikkatli olun yani biz kadınlar dedikodu severiz hangimiz yapmıyoruz ki üç kişi buluşsak dördüncü aramızda yoksa dedikodusunu yaparız tabi ki iftira bambaşka boyut ama takmamak gerekir laf taşıyan benim gözümde daha tehlikelidir siz onlara karşı dikkatli olun kafanıza takmayın hapis olmaz sizde şikayet edin delil olsun olmasın şahit bulurum vs diye göz dağı verin ama tehditsiz hakaretsiz 😀 benim de kim boş değil diyin uzlaşmada halledilir bence edilmezse de para cezasına döner onu da ödemez 5 yıl suça karışmam dersiniz tazminat açarsa da ödersiniz ya da itiraz eder uzattıkça uzatırsınız o sizinle uğraşır