Kızlar kızım 11 aylık olucak en başından beri zaten doğru dürüst uyku düzeni yok bazen erken yatar bazen geç. Ne yaparsam yapayım bı düzen olmadı. Bu aralar zaten değişti huyları inatlaşmalar başladı. 2 gün 9 da uyuyorsa diğer gün 11 de 12 de uyuyor. Evet çok geç ama bı turlu erkene çekemedik. Çoğu çocuk 8 9 gibi gece uykusuna karışır, bizim ki 8 de uyuyor yarım saat kalkıyor gece 12ye kadar oturuyor. Ne yapacağımı şaşırdım artık yıldım çok yoruldum o saate kadar nabayim ben çizgi film açmamak için ayri direniyorum. Gerçekten bayılma noktasına geldim artık dün 7 saat uyanık kaldı oturdu koca insan gibi