tomrisinizi Yeni duzenleme ile birlitke iki yaştan itibaren devlet anaokuluna kayıt yaptırılabilir diye biliyorum
Gizemmozcann tomrisinizi evet bende bunu duydum ama bazı okullar başlamış sadece. etrafında bu yaş için sınıf açan okul olan var mı