enurrrrr Kaya’yı küstürmüsünüz sıcak su yada sutemi eklediniz mayayi
Hamura tekrar maya ekleyip toz maya varsa iyi olur tekrar yoğurup azını kapatıp bekletin hatta firininiz iliksa fırında bekletin ama çok sıcak olmasın ılık olsun öyle deneyin
Pişi deneyin yağda kızartinca kabaracakmi