Selam arkadaşlar oğlumda 5aylikken apse çıktı bu 1ay sonra şişti ve patladı sonrası hep aktı şuan 15aylik antibiyotiktir kullandık fayda etmedi 2024te konuşan arkadaşlar var apse hakkında onlar nasl atlattı çocuklarının apsesini bu konuda bilgi paylaşımı yaparsak çok sevinirim teşekkürler cevap veren herkese