kbra0209 Odanın derecesi 23-24 arası şu an. LCW den 1.6 tog almıştım giydirince kısa süre sonra terledi rahat uyuyamadı sanırım 1 tog yeterli olur bi de öyle deneyeceğim
bestos ygrm 23-24 derece için ben e bebekten 2 tog aldım ama fazla kalın geldi pişman oldum 1 tog almayı düşünüyorum şimdi gece terliyor çünkü
aselkussum ygrm vala benim bebe şuan da terledi içine ince pijama giydirmistim artık uyuduğu için kombiyi kapattım gece duruma göre ne yaparım bilmiyorum ama 1 tog sanki yeterli gibi daha soğuk havalarda içindeki kıyafetin kalınlığıni ona göre ayarlarsiniz
ollaluna7 ygrm lcw alıyorum hep 1.6 tog olanlardan 2 ve 2.5 tog da var elimde onları da kullanıyorum ama her çocul farklı oluyor benim bebeğim tabloya göre giydirince üşüyor mesela ona göre ayarlıyorum ben