rmysa00 Kızlar acura nın icinden cıkan biberon başlıgından elinde olup satmak isteyen olurmu bebegim sadece onu tutuyor tek satılmıyor bulamıuorum elinde olupda satmak isteyen lütfen yorum yapabilirmi
rmysa00 edaik varmı elinizde aceba ya valla sadece onu tutuyor elimdekine bisi olsa pompa alacam heralde servisi falan aradım yok yardımcı olmuyolar