Merhaba arkadaslar bebeğim 6aylik 10 buçuk kilo 3. Aydan sonra mamaya geçtik sütüm kesildi . 4 kilo dogdu anne sütü icerken de her ay 1 kilo aliyodu şimdi de doktor bu ay çok kilolu önüne geçemezsin obez olur mama 5 saatte bir ver ek gida ağırlıklı git dedi . Ama n e yapsam çok az yiyor mama içmek istiyor. Ne yapmak lazım bebegi kilolu olup sonradan veren varmi