zeynepblue Cadı saati sözünü ilk kez duysam da, evet, benim kızım kolik değildi, ama akşam 8-10 gibi durmadan ağlardı. Günboyu yorgunluğun akşam çıkması gibi bi şey bu, bebekler gün boyu çok şey öğrenirler, bazen bu onları yorar ve sinir sistemi de zayıf olduklarından kendilerini sakinleştiremezler bundan dolayı böyle oluyormuş, en azından bana öyle dendi 😄