Beni inek gibi görüyor. Babasıyla dedesiyle anneannesiyle sakin sakin dururken beni gördüğü an ağlamaya başlıyor. Benimle olan vaktini sadece emerek geçirmek istiyor. Normal yemeklerden çok az yiyor. Nasıl düzeltebilirim bu durumu? Fiziken ve ruhen çok yoruldum. Dikkatini dağıtmak falan hak getire patlayacakmış gibi oluyor bazen. Önerileriniz çok değerli 😞