zencefillikurabiyeadam Merhabalar. Öyle bir memleketteyim ki mahrumiyet bölgesi 😅 6 buçuk aylık oğlum için cam şişe günlük süt bulamadım yoğurt mayalayayım. Sorum başlıkta anneler. Activia yedirsem bir şey olur mu acaba? 🤔
glsmbrnl zencefillikurabiyeadam ben verilmiyor diye biliyorum🫠 ama bebeğime yoğurdu bende onla mayalıyordum
surprizbebe zencefillikurabiyeadam cam şişe yoksa pet alabilirsiniz zorda kalınca alıyorum şok markette bimde falan pette günlük süt var.
suheyla92 zencefillikurabiyeadam yedirebilirsiniz sade olani tercih edin. Evdekilerden cok daha steril ortamlarda mayalandigi icin daha saglikli oldugunu soyluyor gida muhendisleri ama hep yeni biseyler cikiyor hangisine inansak bilmiyoruz
melikejdkdkd ben yoğurdu bittiğinde veriyorum ama çok nadir bir ayda bir diyebilirim. içeriği temiz ama hiç biri evde yaptığın kadar temiz olamaz tabii.. neden pastörize süt almıyorsunuz şokta migrosta var aslında
gunesinannesiiyim Ben babymix veriyorum onu bulamazsam activia başlarda kendim mayaliyordum sonradan saldım 15 aylık
zencefillikurabiyeadam surprizbebe pet şişedekine de güvenemedim almak istemedim son çare öyle olacak artık
melikejdkdkd zencefillikurabiyeadam ben hep pastörizeden yapıyorum en sağlıklısı bu. hele açık günlük süt asla önerillmiyo canım
zencefillikurabiyeadam suheyla92 haklısınız sürekli önceki söylenenleri yanlış çıkarıyorlar kafam karışıyor valla 😵💫
surprizbebe zencefillikurabiyeadam ben de bi kaç defa aldım sadece ama hazır yoğurt vermekten iyidir heralde diye düşündüm o yüzden
mucizemgelsin61 Bende az önce yedim marketten almıştım merak ettim ama tadı hiç güzel değil ya saman gibi ben beğenmedim lezzet yok bende hiç yoğurt mayalamadım denicem bi gün bebişim kaç gündür yoğurt yemedi annem mayalıyor bazen ondan alıyorum
[silindi] zencefillikurabiyeadam Ya bazen mayalayamadığım günlerde bende sade olanından veriyordum çok nadir
Mamalogy zencefillikurabiyeadam Ben memlekete ve tatile gittiğimde veya evdeki yoğurdum bittiğinde normal market yoğurdu verdim veriyorum yani bir sorun yaşamadım açıkçası 7-8 aylıkken verdim