-sevimlipolyanna- Bu senenin modeliymiş. Eşim hediye olarak alıcak Iphone sevmiyorum Android istiyorum var mı Öneriniz?
Sonsuz18 -sevimlipolyanna- 12 pro kullanıyorum iki sene olucak gayet memnunum ama onun hız kamera daha iyidir