beyzaaanne 11 gunluk bebegım var ve poposundan gaz cıkartamıyo sancısı ve karın guruldaması oluyo siz bebegınız için hangı gaz ilacını kullandınız memnunmusunuz hangısı daha ıyı tecrubelerınızı soylermısınız
kkelemcisoy beyzaaanne ilk 1 ay önermiyoruz demişti doktorum sub simplex kullanmaya başladık 1. Ayında rahatlatıyor
arvenella beyzaaanne geçmiş olsun öncelikle. Ben doktor önerisiyle önce forbiome başlamıştım sonrasında metsil ve symbiosis kullandık ama bence en etkilisi forbiome. Metsil de iyi geldi ama symbiosisin hiç faydasını göremedik
ZeydsMom beyzaaanne hic bir gaz ilaci kullanmadim iki bebegimde de . Doktor asla kullandirtmadi. Bebeklerde gaz bagirsakta olusmuyor. Beslenince agzindan iyice cikar ki midesinden bagisagina inmesin. İnince iste boyle kivraniyorlar minikler.
gamzemissss beyzaaanne doktor tavsiyesiyle nutse harveys kullanmıstık ilk ayından itibaren 3 aylık olduk artık kendi yaptığı için bıraktık ama iyi gelmişti