minikkusunanne meltemuysal ağrıdan daha çok bulantı oluyo bende ağrı da var böyle bidem kasılmış gibi hissediyorum ama bualntı daha yoğun oluyor
Nurr43 Arkadaşlar reflu veya gastrit değilmiş. Saframda taş varmış bu yüzden böyleymişim sabah ameliyat olacağım dualarınızı bekliyorum