ZeydsMom 50krsvertirreekk valla annem diyor ben koydum halam diyor ben secdim babam bi halan diyor bi annen diyor ben kendim koymusum ya ismimi 🤣 yumusak narin ince demekmis ama hic alakam yok 🤣🤣
50krsvertirreekk ZeydsMom baban iki tarafı da kırmak istemiyor belli ki 😌 ismin ne peki anlamı hoşmuş 🥰
pozitifanne06 Tatlican peki bolluk ferak içinde yaşıyor musunuz 😀 kızım olacakmış Ayşeyi bir düşündük anlamı güzel diye de
eylulbebesi_ 50krsvertirreekk benimkini de komşumuzun kızı koymuş o en azından aileden biri Ne hakla hizmet kabul ettiler acaba 😂
Tatlican 50krsvertirreekk Benim amcam olsa gam yememde taaa babamın amcası😀😀 Annem sakin yapılı biri amca ayşe olsun hem annemin adı demiş annem de tamm demiş. Ama ismimi çok seviyorum. Bide anlamında enerji ve yaşam dolu karakteri simgeler diyor😍
asrinhatasi 50krsvertirreekk 3 yaşındaki ablam koydu. Komşu kızının yani arkadaşının adıymış. Annemlerin başka düşüncesi varmış. Dedem kulağıma ezan okurken ablası ne derse o demiş ve ablamın istediği isim olmuş 😂
Dondurmalikahve 50krsvertirreekk Annem koymuş adımı. İyi ve müjdeli haber demek anlamı. Bir sürü bilen çıkar zaten 😄