18 günlük bebeğim emzirip yatiriyorum 5 dk sonra kıpırdanmaya başlıyor. İlk başlarda aç olduğunu düşünürdüm ama sütüm de geliyor doğduğundan beri gece hiç derin uykusu olmadı. Sabaha kadar memede duruyor neredeyse. Aynı durumu yaşayan var mı tavsiyeniz nedir 😔