semos1804 demir ilacını biz uzun süre kullanmadık, 2. Gittiğimiz doktor başlayabilirsiniz demişti 10 buçuk aylıkken. Öyle başlamıştık. (Önce ki doktorumuz mama kullananlarda demir eksikliği çok olmadığı ve belirti görmediği için hiç vermemişti) Yaşında kan tahlili verince (yine farklı bir doktor şuan onunla devam ediyoruz) demir ilacını bırakalım ama d vitaminine devam edeceğiz dedi. D vitamini 2 yaşa kadar öneriliyor diye biliyorum. Demir ise kan sonucuna göre doktor yönlendiriyor.