NurR yogurdu kendım mayalıyorum cok basıt
Katı meyve sıkacagı almadım evde kendı kullandıgımız portakal falan sıkmak ıcın press narancıye sıkacgm vardı onu kullanıyorum
Bırde avent buharlı pısırıcı aldım genelde onda bıraz pısırıp pure yapıp oyle vrrıyorum meyvelerı