Kızlar ben calısanım ve dogum yaptm ıznımı dogum somrası kullandm dogum parası ne kadar ve ne zaman yatıyor 25.09 da dogum yaptm dün bana 5 bin küsür ödeme geldı ssk lı calışan odenegı bumu oluyor yoksa parca parcamı alıyoruz calısıp ödeme alan varmı acaba bılgılendırırsenız cok sevınırım