Kayra_68_aksaray Ara öğün kefir chia ve keten tohumu kattım içtim 40 dakika evde spor 15 dakıka yürüyüş
elf68 Kayra_68_aksaray valla siz iyi şeyler yiyorsunuz ben 5. Gündeyim Ketojonik diyet yapıyorum cumaya kadar artık midem bulandı bir an önce bitse diye gün sayıyorum😅
elf68 Kayra_68_aksaray ben şu an sadece yumurta yeşillik zeytin kuruyemiş akşamlar salata et veya tavuk yiyorum 65 hedefim 52 ama önce bi 55 ineyim inşallah 😅
Kayra_68_aksaray elf68 inşallah kuzum zaten de fazlan yokmuş benim gibi 7 kg verdiğim halde 10 kılo fazlan olsa napacaksın 🤣🤣🤣🤭🤭
elf68 Kayra_68_aksaray ben doğumdan önce 55-60 arasındaydım o yüzden her yerden yağ fışkırınca insanın gözüne batıyor😅