Bebeğim 2,5 yaşında değil daha henüz sürekli olarak az az bezini pisletiyor 💩 artık poposu kıpkırmızı oldu bezimiz prima olduğu halde böyle ne yapmalıyım var mıdır tavsiyesi olan zeytinyağ denendi kabak yemeği yaptım ama nafile ne yapacağımı şaşırdım ağlıyor tuvaletini yapamıyor