katyaaa benimki 2 ay boyunca almamıştı , sonra kendiliğinden aldı . Bilmiyorum belkide zamanı gelmişti ya da şanslıydım o gün. Ama iki ay boyunca herşeyi denedim çok stres yapıyordum sonra artık biraz saldım kendimi sağımla olduğu yere kadar diye , o dönem tuttu memeyi . Ama en son eds yöntemini denemiştim bi iki kere belki onunda etkisi olmuştur bilemiyorum. Stres yapmayın hiç kendinizi yetersizde hissetmeyin lütfen . Aynı dönemden geçmiş biri olarak sizi çok iyi anlıyorum lohusalık psikolojisiyle insan başka düşüncelere girebiliyor.