kirmiziucanbalon Kızlar bu zamana kadar, 3 senedir evliyiz 3 senedir Hafıza kartı Oyuncu kulaklığı Matkap Alet kutusu ve içeriği Erkek bakım seti Bu sene ne alabilirim ?? Değişik bir şey olmalı. Hep işine yarar şeyler aldım Mesela yıl başı bardağı mı alsam ?
[silindi] kirmiziucanbalon matkap nerden geldi kız aklına 🤭 bide Hilti al lazım olur 😂 Benim için standart saat parfüm başka bilmiyorum valla
Pirasalipuding kirmiziucanbalon pijama takımı , gündelik kıyafet, eğer seviyorsa gümüş yüzük kolye vs, imkan varsa telefon, sinema bileti, veya ufak çaplı bir organizasyon yapabilirsiniz
kirmiziucanbalon Mesela tiyatro bileti geldi aklıma Bebeği annemlere bırakıp bir masaja mı gitsek acaba
kirmiziucanbalon [silindi] ahaha hilti🤣 alsam ona da sevinir. Banyo yu biz mi yapsak diyordu. Erkeklerin hayali işte. Kocaman bir böyle malzemelerinin olduğu yer hayal ediyor. Saat deyince aklıma akıllı saat geldi. A bak akıllı saatte almıştım nisanlıylen mi band kullanmıyor ama
[silindi] kirmiziucanbalon kullanmiyosa saat alma boşver iyi işte Hilti mala çimento kum derken evi tadilat edersiniz hem 😂😂
kirmiziucanbalon bsrakurt espirili anı kalan bir şey düşünüyorum. Ona kalsa o robot süpürge de istiyor 🤣
betulland Araba koltuk kılıfı, araç içi süpürge, masaj aleti, nargile, pelet sobası, tavla, Ps aklıma gelenler. Şahsen eşim şu pelet sonrasını alsam bayram ederdi balkon, piknik vs. Her yerde gelsin anlık kahvaltılar. 😂
kirmiziucanbalon betulland oo baya bir önerş harika. Pelet sobasına baktım şimdide harikaymış yaa. Kamp yapmayı da çok seviyor zaten 🤣🌸🌸
kirmiziucanbalon Kitsu aradın açamadım deyince aklıma kulaklık geldi. Çok direksiyon basında. Kapatıyorum araba kullanıyorum deyip duruyor☺
Kitsu kirmiziucanbalon o da olur. Huawei GT3 pro hediye etmiştim ben esime saatten konuşuyor iş yerinde eli kirliyse veya araba kullaniyorsa
kirmiziucanbalon Pirasalipuding organizasyon deyince hep aklıma gelen masaj oluyor 🤣 her tarafımız kütür kütür en son basımı yastığa koyduğumda cıtır diye ses heldi. Kafa tasım gıcırdıyor 🤣
kirmiziucanbalon Kitsu GT4 ü var bende ama bozuldu günde 9999999 adım attığımı iddia ediyor saat 🤣 Onların en yeni versiyonu çıktı. Tansiyon ve ekg ölcüyor. Mi band 6 almıştım nisanlıylen beğenmedi galiba sonradan takmadı. Ama evet düşününce artık oda gt 3-4 onlara geçmeli 🌸🌸