Ogluşum yarın 11 aylık oluyor 2. Çocuğum. Ama sanki ilki daha aktifti asla kiyaslamiyorum. Şuanda babıldamalarda babababa mamama diyo emzigini görünce meme diyo istediği biseye uzanıyor ama ne bileyim anlamlı bir baba demesi anne demesi yok alkış canı isterse yapar, şarkı duydumu ellerini kanat çırpar gibi yapıyor, çok nadir baybay yapar ama biz dediğimizde değil o keyfi isterse genelde. 3-5 adım atıyor desteksiz. İlk oğlum yaşına girene kadar 5-6 kelime söylüyordu alkış baybay yapıyordu soylediklerimizi tekrar etmeye cabaliyordu. Merak ediyorum sizlerin bebisleri nasıl bu sürecimiz normal mi gidiyor???