Hanımlar kızım 16 aylık tutunarak kalkıp yürüyor yürüme arkadaşı ile yürüyor ama kendi kendine yürüyemiyor ve parmak ucunda yürüyor, bugun hastanede gelişim testi filan yapıldı gayet güzel denildi noröojik birşey oldugunu düşünmüyorum dediler mr verdiler daha çektirmedim doktor ayakkabı alın dedi bu durumu yaşayıp düzelen varmı özellikle nasıl ve ne marka ayakkabı almalıyım parmak ucına bastığı için