Ya kızlar acil yardım edin lütfen çok üzülüyorum oğlum altı aylık oldu hâlâ göz kanalında tıkanıklık var. Çarşamba günü dışarı çıktık geldik bir baktım kıpkırmızı olmuş gözü. Mikrop kapmış. Artık masaj yaparken ben mi yaptım dışardan mı kaptı belli değil. Doktora gittik netira Damla ve tobrex pomad verdi. Geçirenler var mı? İnanılmaz çok üzülüyorum bir şekilde geçmesini istiyorum. Artık oğlum masaj da çok yaptırmıyor. Ne yapacağımı nasıl geçirdiniz