Benim 10 senelik bir hasretim vardı.. eşimden kaynaklı olmuyordu ama eşim doktora gitmeyi kabul etmiyordu .. ben çok usteledm kızdım ağladım bir türlü gitmiyordu. Ailemzden etraftan yemedigmiz laf damga kalmadı. Pazar da gören bile akıl verip patatesi hasla suyuna otur gebe kalırsın diyecek kdr ileri giden mi dersin Facebook da fotoggrafimn altına çocuğu olmuyor bunun diyecek eltim mi dersiniz.. ta ki o büyük Maraş depremi olunca annem arayıp bak bussuru bebek sahipsiz kaldı alın bir tane ailesi de ölmüştür ileri de peşine düşüp sorun çıkaran da olmaz diyince içime öküz oturmuştu. Eşim ilk kez canımın bu kdr yandığını görüp doktora gitmeyi kabul etti ve biz doktora gittik ilk deneme de şükür ki Rabbim kızımı verdi şuan 20 aylık 😍rabbm geciktiyor ama sonunu da güzel eyliyor. Çok zor bir surec hem maddi hem manevi . Dondurulmuş embriyolarm var ikinciye henüz cesaret edemedim tekrar o süreci yaşamak biraz gözümü korkutuyor ben ki asla çocuğum olmayacak o günleri göremem diyordum şu an kızım yanım da uyuyor.once Allah sonra doktorumdan bir değil bin kere razı olsun 🥹😍