metinaras1 kızlar merhaba oglum 2 yaşında yemek iyor ama gece uyumadan ve öğle uykusunda mama veriyorum veya hasteneye vs gidince ama acaba 2 yaş sonrası aptamil mama 4 diyemi devam edecez yoksa 5 numarası varmı baktım yeni gordum 2 3 yaş natural diye