1 yaşında oğlum var. 14 aylık.
Artık parklarda bahçede yaşıtlarıyla bir araya gelince oyuncak kavgası yapıyor. Birlikte oynamayı bilmiyorlar sürekli birbirlerinin ellerinden alıp ağlıyorlar. Ben de fiziksel zarar vermiyorlarsa serbest bırakıyorum. Mesela çocuk elinden oyuncak almak istiyor. Oğlum vermek istemiyor ama bunalıyor ağlıyor. Ağlarsa müdahale ediyorum ama diğer şekilde oyuncağını vermemeyi öğrensin istiyorum. Veya iki oyuncak görüyoruz bazen ikisini de karşıdaki çocuk alıyor. Gidip birisini iste hadi diyorum çok karışmıyorum sonra.
Sizce iyi mi yapıyorum? Yoksa hep müdahale etmemiz mi daha doğru?