pyrzaslnnn47 Ya ben bişey sormak istiyorum bebeğim 14 aylık dünden beri hiç bişey yemiyor sadece anne sütü içiyor normalde yediği şeyleri bile asla yemiyor neden bir anda böyle oldu başına gelen varmı 13 kg
Sermec27 pyrzaslnnn47 arada oluyor öyle şeyler takılma ayrıca kilosu çok çok iyi bir iki gün az yese sorun olmaz benim oğlumda 16 aylık bu aralar çok az yiyor 8700 bizim kılomuz o yüzden çok üzülüyorum ben yetmeyince zaten zayıf daha da zayıflarsa diye
defnesmam42 pyrzaslnnn47 aynısı yaşadım 13 aylikti bıraktı 14 aylık hala yemiyordu dis gibi belirti yoksa muaka değerlerine baktırin benim kızımda demir biraz düşük b12 ve d vitamini de düşük çıktı oarin yani sıra multivitamin aldım ben eczane tavsiyesiyle çok şükür iştahını açtı o ilaç bu aralar yeni 🆕 biseyler yemeye başladı yoksa sadece emiyor ve su iciyodu
pyrzaslnnn47 atarepla nasıl anlayacağım peki o kdr dalmışım ki bebeğimizin daha diş çıkaracağını unutmuşum hiç aklıma gelmedi
ZeydsMom pyrzaslnnn47 zorlama. Oyle zamanlarda mama yada anne sutu isterler emmek isterler emzik isterler
didoece defnesmam42 bizimki de 12,5 aylık ve yemiyor ya hatta başlık açtım dün. Ne kullanıyorsunuz multivitamin olarak
pyrzaslnnn47 defnesmam42 dişine bakmama izin vermiyor ki en iyisi sabah dediğiniz değerlere baktırayım . En azından temiz çıkarsa içim rahat eder . Sizin kullandıklarınızın adı nedir
defnesmam42 pyrzaslnnn47 demiri devlet aldım içemedi çok aşırı düşük olmadığı için bestiron aldım dün b12 ve demir ocean marka aldım polivit diye bir multivitamin var sağlık ocağı doktorumuz da evet güzel iştah açar ayrıca vitamin dedi bir süredir de onu kullanıyorum başka ilaç veya takviye almıyorum