annebalim_ papatya09_ kardesım 37 haftalık hamıle ve bebekte gelısım gerılıgı oldu 34 den berı persembe dogacak ınsallah🥹
Merveruya papatya09_ çok zor gidiyor alt tarafa baskı çok yoğun bir de 16 aylık bebekle yalnız gerçekten artık çok sıkıldım bş an önce doğurmak istiyorum 🥹
papatya09_ annebalim_ benim de son gittiğim de 4 gün geriden geliyor demişti sizin kaç gün geriden geliyor
2prensesannesi30 papatya09_ ben o anlamda demedim evet nasibe inanıyorum psikolojik olarak 3 üncü çocuğu kaldrmm 🥹