nidan34 Türk Telekom hep böyle dün akşam 4 kez aradık yok modemi sıfırlayın yok eve dağıtıcı alın ( var ama onunla bile çekmiyor) yok sorun modemde falan dediler hep modemı alalı da anca 4-5 ay oldu her hafta reset atıyoruz. Sınırsız kullanmamıza rağmen böyle. Bir de evde bir sürü bağlı cihaz varmış ondan çekmiyormuş (yalan)